Zorgkaart - Cliënten geven ons een 9.5

 

9.5 - Fijn behandeld, ontspannen sfeer, oog voor de patiënt.

 

10.0 - Ik heb onze afspraak als zeer prettig ervaren. Alles werd van te voren goed uitgelegd. Ik voelde mij helemaal op mijn gemak en er was voldoende tijd voor vragen en uitleg.

 

9.0 - Zowel tijdens mijn zwangerschap als bij het plaatsen van mijn spiraal werd ik altijd fijn behandeld. Al mijn vragen werden zorgvuldig beantwoord en ik kon altijd contact opnemen wanneer ik me ergens onzeker over voelde. Ik zal bij een volgende zwangerschap of voor het plaatsen van een spiraal hier zeker terugkomen!

 

9.2 - Hele fijne en zorgvuldige aanpak!

 

9.3 - We zijn tevreden over de ontvangen zorg. De kleinschaligheid is erg prettig gebleken en we hebben het gevoel gehad er als gezin af te spreken. Met name de locatie in Nieuw Amsterdam is een fijne plek om af te spreken. Dames kunnen meedoen aan de CP groep. Dit is een mooie kans en verrijking.

 

7.7 - Prima. Luisteren goed naar je en geven goed advies.

 

10.0 - Erg fijne communicatie en uitleg! Ze zijn er echt voor je.

 

9.5 - Ik ben erg tevreden, omdat er echt tijd werd genomen bij het plaatsen van de spiraal. Alles is van te voren duidelijk uitgelegd en de mogelijke complicaties zijn benoemd. Achteraf werd via echo bekeken of alles goed zat. Dit gaf mij een veilig gevoel.

 

10.0 - Onlangs een spiraal laten plaatsen door Verloskundigenpraktijk Jalad. Ontzettend goed geholpen door Jinke. Er werd rustig de tijd genomen waardoor alles goed en vertrouwd aanvoelde.

<>

jaladlogovoormobiel

Meteen aanmelden

Inschrijven bij ons kan via deze link: Online inschrijven. Hiervan krijgen wij automatisch bericht. Je mag ons daarna bellen voor jullie eerste intake-gesprek.

Telefoonnummer: 0591-740010
Daarna kies je voor spoed of spreekuur.

KNOV en klachtenregeling

Verloskundigenpraktijk Jalad is lid van de KNOV (beroepsgroep voor verloskundigen). Dit leidt door jaarlijkse cursussen tot een constante kwaliteitsgarantie.

Missie en visie

De KNOV versterkt de zelfstandige positie van verloskundigen binnen de Nederlandse gezondheidszorg. Ook werken ze voortdurend aan kwaliteitsverbetering van de verloskundige zorg door bijvoorbeeld het opstellen van landelijke richtlijnen.

Klachtenfunctionaris

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige, want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Het is prettig als het contact met de verloskundigen in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt. 

1. Bespreek je klacht met je verloskundige.
Zit je met vragen of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.

2. Schakel onze klachtenfunctionaris in.
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09:00 tot 12.:0 uur en van 13:00 tot 16:30 uur) via 088 - 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.